vrijdag 27 mei 2016

flic flac parade

Oei, Ik voel me schuldig voor het niets plaatsen op mijn blog de laatste tijd. Maar geen tijd eenvoudig. En was er de tijd had ik niet de moed om de computer op te starten. Maar ik heb mezelf beloofd dat ik de draad weer wil oppakken.
Dus de zomer staat voor de deur en de zomer slipper de Flic Flacs genaamd worden weer uit de kast gehaald. Ook zijn Anjo, mijn zusje,  en ik weer druk in de weer om deze zomer iedereen van leuke slippertjes te voorzien.
Hieronder een paar voorbeeldjes.
Zelf geen tijd of zin om deze te maken? De flic flacs, teenslippers, zijn te koop.
€. 9,50 plastics.
€. 12,50 kunstleder


 De slippertjes worden versierd met ballonnetjes, lintjes, knoopjes en kraaltjes
 Laat bij interesse een berichtje achter.




Kai 4 Yoe
Mv. C.E.M. Stappers-Verspoor 
blog: karinstappers.blogspot.nl
Tel: 06-22624630



Geen opmerkingen:

Een reactie posten