zaterdag 30 augustus 2014

Knotsgekke Kaartdagen

Hallo,
Kijk eens wat een leuk kaartje ik heb
gemaakt op de Knotsgekke Kaartdagen in 's Hertogenbosch. 
Natuurlijk als poezenfan een poezenafdruk. 
onze Spike

Het was er gezellig, niet druk op vrijdag 29-08-2014. Het doet goed om alle bekenden effe te zien en te begroeten. Kety Braken had me natuurlijk overgehaald om deze kaart te maken in het standje van stampinup. En samen met Petra hebben we daar even gezeten want even zitten doet toch wel goed.Je slentert heen en weer en kijkt rond. Maar ik moet toegeven iets nieuws? Nee. Je doet er wel inspiratie op en het geeft energie om thuis weer aan de slag te gaan. 

Nathalie Koning, mijn beursmaatje voor Pergamano stond er ook. Nu onder haar eigen naam:  
With Colours. Wat mis ik die contacten. Jaren ga je met mensen om en dan verandert ineens alles als het bedrijf een ommekeer maakt. Jammer maar het is niet anders. 

Written by

2 opmerkingen:

  1. Mooie creatie Karin. Misschien moeten we een afkickmiddag voor coördinatoren afspreken?

    BeantwoordenVerwijderen