zaterdag 23 augustus 2014

BBQ of einde zomerfeest!





BBQ of een tuinfeest? 

Het is wel augustus en de zomer is bijna voorbij. Maar er kunnen toch wel leuke warme dagen nog voorbij komen. Geschikt voor de BBQ. Want met 30 graden achter dat zwarte ding met kolen is geen pretje.
Maar deze leuke vooral heel fel gekleurde kaart is te gebruiken voor de uitnodiging. Zo kom je toch weer in hoog zomerse sferen. Ook al zit je nu op de bank met een deken en kop warme chocolademelk.
Bij het opruimen van mijn oranje artikelen heb de hawai slinger stuk geknipt en de bloemen bewaard. En kijk ze komen nu van pas.
(3 of 4 lagen) Vastzetten met brad ( splitpen ). Een stukje blauw vilt erachter en uit een tijdschrift de tekst Aloha en zomerfeest. Geweldig toch. Ik hou van hergebruik.

Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Ik vraag 
€. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten