zaterdag 16 augustus 2014

Tak in Waterverf 2.

Ze melden al een hele tijd dat zondag een regenachtige dag wordt. Dat wordt me begraven op mijn kamertje. Maar wat zie ik bij opkomst. De zon! Heerlijk. Dit pakt me niemand af. 
Iedereen een Goedemorgen!

Hier is dan dezelfde techniek als de kaart gisteren maar dan een andere uitwerking. Natuurlijk ook de stempels van vildastamps.com zijn hier gebruikt.
Zoals je ziet is de stempelafdruk door midden geknipt in vierkantjes.
Stukjes donkerbruin, achter de stempelafdruk en reepje geel, groen.


Daarachter een stukjes cardstock gemat en in een rijtje naar ondergeplakt.
Het gekleurd papier komt uit een blok genaamd: Textured cardstock van pandurohobby.com. Te verkrijgen bij pipoos.com of natuurlijk in de dichtsbijzijnde winkel van Pipoos (code 65944). Een blok met een heleboel kleurtjes 30x30cm. Inhoud 75 stuks. Je grijpt nooit mis naar een basiskleur. 
De dames van ons cluppie die iedere maand bijeenkomen kunnen dit beamen. 

Ik hou enorm van deze techniek met vierkantjes puzzelen en plakken.

2 opmerkingen: