zondag 15 januari 2017

THANKXXXS

De eerste kaart welke ik maak op mijn nieuwe adres is voor Vilda, maar natuurlijk gecombineerd met Nellie Snellen produkten. Dank voor jullie geduld en medewerking tijdens mijn verhuizing.
Verhuizen!!!! Wat een klus. Ik doe het nooit meer. 
Al mijn spulletje op een nieuwe plek. PFFFF. Zoeken, zoeken, zoeken. Maar er komt een tijd dat ik weer alles blindelings pak denk ik. 






Basiskaart 13x13 cm, wit kaartpapier, ribbelkarton

Vilda stamp V697 Tulp

Vilda Stamp V693 Tekst 
Nellie Snellen Nellie Snellen: Stencil NMMS 005 bricks, MFD 085 cirkel

Versa Magic: Sea Breeze, Mango, Gingerbread. Archival zwart

Naar eigen keuze Kleurpotloden voor inkleuren stempel.         

Nietmachine

Touwtje en parels volgens volgens voorbeeld.

Kai 4 Yoe




Geen opmerkingen:

Een reactie posten