zondag 15 juni 2014

Lang geleden

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op deze blog heb geschreven. Maar hiervoor mijn excuses. 
Ik heb een hele drukke periode achter de rug. Er is zoveel gebeurd! Met veel verschillende momenten. Zoals:
Angstige, Nare, Ongelijke, Ongeloof, Heftige, enz.. Ik weet de benamingen nog niet van alle woorden. Ik wil hier (nog) niet verder op ingaan. 
Ook Mooie, Liefelijke, Aandoenlijke, Geweldige, Fantastische, Onvergetelijke momenten. 

Zijn op vakantie geweest in Griekenland en het was in een woord Fantastisch. Onderstaande fotootjes zijn gemaakt op het eiland Paros. 
Zo relaxed. Super gewoon. Als ik hieraan terug denk komen meteen weer leuke ideeen naar boven. Hierover zal later meer volgen.





Ik denk dat ik nu in een beetje rustigere periode zit. Ik krijg ook weer zin in het maken van kaarten. Maar het is nog steeds druk.
Als mijn klare kaarten terug zie dan zijn ze ook wel typerend voor mijn gevoelens. Iemand die weet wat er allemaal aan de hand is zal dit ook herkennen. Maar nu stop ik met mijn verhaal. Ik wil jullie verder laten genieten van mijn werkstukjes. 


 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten