zaterdag 8 maart 2014

Drieluik

Spannend! 
Ik ben druk bezig geweest voor de open dag van Nellie Snellen.
Morgen op 9 maart in Sevenum. Hier ga ik tesamen met Gerti Hofman de nieuwe papierlijn van Pergamano voorstellen. Tesamen met de nieuwe snijmallen van Aurelie. Alles past bijelkaar en doorelkaar. Papier, stempels, grids, en de vrolijke kleurtjes. 
Eenmaal bezig komen de ideeën. 

Anja Bakker heeft het ontwerp gemaakt voor de gratis workshop. Een hele leuke kaart. Ik heb meteen een variatie in roze hierop gemaakt.
Kom je ook meedoen? Een uurtje aan onze tafel en alles is gratis. Je krijgt het patroon mee naar huis alleen bij deelname.










 Omdat dicht gevouwen de kaart 15 x 15 cm is. Heb ik meteen een bijpassende enveloppe gemaakt.


 Mijn roze variatie.

Ook een paar cadeaulabeltjes. Jammer dat ik moet stoppen met het uitwerken van deze leuke werkstukjes. ik ben echt enthousiast. Ik hoop dat jullie dit ook worden na het zien van deze leuke werkstukjes.
Written by



Geen opmerkingen:

Een reactie posten