woensdag 5 maart 2014

Enveloppes maken






Zoals beloofd. Bijpassende
enveloppes maken. Ik heb een punch board gekocht. Geweldig. Alle soorten en formaten enveloppes kun je hiermee mee maken. Ik ben echt enthousiast. Heel blij.
Maar van mooie (oude) glossy tijdschriften. Je weet wel van dat dure glimmende papier maak je de leukste enveloppes. Ook natuurlijk van ander materiaal en papiersoorten. Maar zo'n kleurrijke vind ik toch wel het leukst.
Scheur een mooie bladzijde met zo min mogelijk uit je tijdschrift.
Bepaal welk gedeelte je wilt gebruiken en dat is eigenlijk het meeste werk.

Deze heb ik gemaakt om een kaartje met formaat 10.5 x 10,5 cm.
Om het geheel nog iets meer af te werken heb ik de achterkant
Kruislings dichtgeplakt met papertape. Ook rondom langs de buitenrand vond ik dit mooi staan. Een stikker met naamadres en je krijgt een leuk cadeautje in de brievenbus. 
Ik geloof nu dat geen tijdschrift meer voor mij veilig is. HIHIHIH.

 Written by


Geen opmerkingen:

Een reactie posten