zaterdag 15 maart 2014

Nieuws

Eindelijk mag ik er over praten en het jullie laten zien. Ik zit in het DT team design team van Vilda stamps. Het is een firma uit Zweden. Ze staan beurzen, ook wel eens hier in Nederland. Maar dan moet je regelmatig naar de blog, die is ook in het Engelstalig leesbaar. Ze hebben een webshop met hele leuke en mooie stempels.
Iedere 14de van de maand worden mijn 2 kaartjes geplaatst welke ik maak met natuurlijk de stempels uit hun Vilda collectie. 
De rest papier en versieringen mag ik allemaal zelf weten. Ik hoop dat jullie vaker een berichtje op de blog achterlaten. http://vildastamps.com/blog

Is natuurlijk leuk als er veel internationale mensen hun site bezoeken. En voor ons om ideetjes op te halen. Ze maken toch andere werkstukjes als wij.




Beschrijving en Benodigdheden Vilda kaart Flower tree



Stempel V16

Cardstock  10,5 cmx29,6 cm dubbelvouwen met aan de bovenkant de vouw

La Blanche: Glossy Papier 9 x 13 cm

Cirkel doorsnede 6 cm

Ranger Distress ink: tumbled glass, spun suger,wild honey, distress tool

Stazon black,

Versamark  clear

Embossingpoeder clear, heat tool

Versieringen: stukje lint met tekst Happy Birthday, glittersteentjes oranje 2 mm

Dubbelzijdige tape, glue (Pergamano)

Fine liner zwart



Stempel met Versamark clear de boom, embos met clear stempelpoeder.

Stempel met Stazon zwart net een beetje ernaast. Laat alles goed drogen.

Plaats cirkel achter boom. Kleur met distress kleuren en vervaag met tool. Verplaats de cirkel en kleur net zolang tot het gewenste resultaat is bereikt.

Scheur langs de buitenrand. Beink deze ook lichtjes met tumbled glass.

Versier de kaart verder met lint, glittersteentjes en werk af met fineliner door er een zwarte stippellijn langs te trekken. 
Written by 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten