dinsdag 23 december 2014

Aftellen nog 2 te gaan tot Kerst.

Vallende Sterren





Pff mijn boodschappen voor de kerst zijn in huis. Nu effe snel achter de computer om jullie het voorlaatste werkstuk van mijn uitdaging tot de kerst 2014 te plaatsen. 


Op een basiskaart Kraftpapier strookjes papier plakken.
Start met groen vierkant. Hierop met groen stempelkussen weer de tekst klusterstempel ( zie de beschrijving hoe je de klusterstempel maakt in mijn eerdere kerst bijlages) drukken .
Aan de zijkant strook beige bolletjes kerst papier. 
Op een strook rood met versamark stempelkussen en klusterstempel sterren drukken. Deze met wit embossingpoeder bestrooien en inbranden met een heat tool. 
Bruine gekartelde cirkel waarop een gladde cirkel aquarel papier  met pinguin in Archival zwart is gestempeld. 

Alles op elkaar plakken. De laatste strook rood is in een vlaggepunt geknipt en verhoogd opgeplakt. Stippellijntjes met wit schrijvende gelpen rondom het groen en bovenaan de bovenkant van het rood. 
Versieren met strasteentjes en rode pailetten. 

Hoeken afronden met pons.
 
Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Let op: Ze zijn maar eenmalig. Ik maak geen dozijn dezelfde. 
Ik vraag €. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe. 



Written by

Geen opmerkingen:

Een reactie posten