zondag 21 december 2014

Een kerstgroet en Aftellen nog 3

Een kerstgroet:





Op een dubbelgevouwen ivoorkleurige kaart stukje gestreept bedrukt papier plakken. 
strookje groen bedrukken met groene stempelinkt ton sur ton, dat betekent kleur op kleur, allemaal sterretjes. 
3 vierkantjes verschillende bomen verschillend groen bestempelen. Versieren met stras en glitter. 2 Hoekjes afronden. Opplakken op strookje rood papier Maar iets opgehoogd met 3 D foampjes. 
Een label in donkerbruin met goud stempelpoeder de tekst met een heattool erin gebrand. 


Met deze kaart en vierkantjes doe ik iemand een groot plezier. Diegene is helemaal verzot op vierkantjes. 
Written By





Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Let op: Ze zijn maar eenmalig. Ik maak geen dozijn dezelfde. 
Ik vraag €. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten