donderdag 25 december 2014

Vilda Happy X mas

Mijn vildastamps.com bijdrage voor de maand december was een speelse kaart. Omdat ik niet echt in bezit ben kerst stempels van Vilda heb ik voor deze oplossing gekozen. 



Vilda Happy X mas

Een kerstgroet voor allemaal. Fijne feestdagen

Een klein stempeltje in de vorm van kerstbal heb ik in mijn bezit. De boom is gemaakt van op de kop gedraaide hartjes welke zijn uitgeponst.

Benodigdheden
Dubbele groene kaart 10,5 x 15 cm, Licht geel kaart karton 10 x 14,3 cm.
Strookje effen groen, bolletjes groen en bruin. Restje glitter rood
2 hartvormige ponsen
Snijmachine zoals cuttlebug. Uitgesneden letters M-A-S uit bruin, uit groen X
9 grote hartjes uit het bolletjes papier, 8 kleine hartjes effen groen, 1 klein hartje glitter rood
Groen kleurig stempelkussen, stempel V 763 op bruin papier het woord: 
h a p p y , klein kerstballetje
7 glittersteentjes
6 pom pommetjes
Lijm, lijmpen
Groen kleurige fineliner, zilverkleurige gelpen.



Werkwijze
Knip 1 groot hart door. Vouw de resterende 8 in het midden.  Start bovenaan met de top. Plak het grote hart.

Stempel de kerstbal met groen in het midden.
Nu de 2 de rij grote harten plakken. Herhaal alle rijen harten en kerstballen stempelen. Vul de open vlakken met de kleine harten. In het midden een rood glitterhart. Versier met pompoms en glitterstenen.
 
De letters opplakken met een fijne lijmpen. Zet een glitterlijn met de zilverkleurige gelpen aan de binnenkant van de kerstballen.
Plak het lichte gedeelte op de groene dubbele kaart. Omlijn alles met een stippellijn en de  groene fineliner
 

Written by

Geen opmerkingen:

Een reactie posten