woensdag 24 december 2014

Morgen is het kerst

De restjes verwerkt.

Het is nu de laatste kaart wat ik plaats in mijn blog met het thema Uitdaging Action kerst stempels. Jammer eigenlijk want ik weet zeker dat ik er nog meer had kunnen uithalen. Misschien op herhaling volgend jaar. En dan met een nieuwe lijn stempels, die dan op dat moment heel actueel zijn, en natuurlijk bijna iedereen in huis heeft om de kaarten te kunnen namaken op een eenvoudige manier en voor iedereen haalbaar. Het was heel leuk om te doen. 

Ik ga mijn kamertje opruimen en alle kerst opbergen tot volgend jaar. 
Er zijn natuurlijk restjes papier overgebleven. Hiermee heb ik de laatste kaart gemaakt.




































Basiskaart wit met vouwlijn boven beplakken met groen. 
Op stukje aquarelpapier kerst in 3 D inkleuren met aquamarkers en versieren met witte glitter.
cirkel uitsnijden met rood. Ook de kerstman in cirkel uitsnijden. Moet passen in rode cirkel en iets dieper liggen. sterrenlijn met wit embossingpoeder. 
Beink de randen van groen, en rood met distress stempelkussen en tool. 
Plak alles op en in elkaar. Maar de rode strook is verhoogd met 3 D stikkers. Een touwtje erom heen voor het vasthouden van de tag. En als versiering onderlangs een stukje voorgedrukt papier.



Ik wens iedereen een hele fijne kerst. En vooral een creatief 2015. 
En wie weet. Tot de volgende uitdaging. Ideeën zijn welkom.

Met de laatste foto heb ik geprobeerd het raam als achtergrond te krijgen.En wat zien we regendruppels.
Written by:


Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Let op: Ze zijn maar eenmalig. Ik maak geen dozijn dezelfde. 
Ik vraag €. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten