zondag 7 december 2014

Een laags stempelkaart

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geschreven. Foei. Maar een dag is zo om.
Nu het weer slechter wordt en dat we meer binnen vertoeven zal ik er meer tijd in steken. ik heb natuurlijk niet stil gezeten. Boven op mijn kamertje is het heerlijk warm en licht.
1 laags stempelkaart

Distress ink Iced spruce, tumbled glass

Mini Mister spray flesje

Archival  kleur:  Manganese Blue

Aquarell papier, Basis kaart blauw, top vouw.

Vilda stempels, V435, V693 vildastamps.com

Acryl stempelblok 9 x 12 cm met gegolfde buitenrand ( Nellie Snellen)  www.nelliesnellen.nl/

Plakpareltjes, glittersteentjes als versiering

Lijm.



Een makkelijke 1 laags stempelkaart  gestempeld met behulp van een acrylblok en Distress ink gemaakte achtergronden.

De blaadjes en tekst gestempeld met Archival. 



 










Dezelfde techniek in andere kleuren









Geen opmerkingen:

Een reactie posten