zaterdag 20 december 2014

Uitdaging 8 Sneeuwman in de nacht

Een sneeuwman is een wonderlijk iets. Magisch bijna. Je ziet ze maar zelden heel mooi. Daarom vind ik een plaatje van een sneeuwman altijd lieflijk.



Benodigdheden en Beschrijving voor het maken van bovenstaande kaart.
Embossingmachine, embossingfolder sneeuwvlokken, Archival stempelkussen blauw, zwart, schaartje, aquamarkers, wink of stella brush, lijm, 3 D foam, strass steentjes, stukje blauw geruit lint. sneeuwpasta, gelpen wit, blauw

Dubbel gevouwen basiskaart wit, vouwlijn boven.
midden blauw door een embossing machine met sneeuwvlokken
sneeuwman inkleuren evt. een keer apart gedeelte opplakken in 3 d met foampjes erachter op een heel donkerblauwe achtergrond. Sommige gedeeltes een beetje glitter geven met wink of stella brush.

Breng sneeuwpasta aan de onderkant en rand van de muts aan. Omlijn met stippellijn en teken sneeuwvlokken met wit schrijvende

Maak tekst label
Plak alles op de witte basiskaart. Versier met blauw gelpen langs de rand van de kaart.

Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Let op: Ze zijn maar eenmalig. Ik maak geen dozijn dezelfde. 
Ik vraag €. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten