maandag 15 december 2014

Kerst uitdaging 4

Voorgaande kerstkaarten zijn gemaakt met de clear stempels Kerst van Action.  Hier had ik de afbeeldingen van de kerstboompjes genomen en tot een klusterstempel gemaakt. Zie voorgaande werkwijze.
Nu maak ik dezelfde klusterstempel maar met tekst.
Dit is dan ook de basis voor de volgende kaart.


klusterstempel gemaakt met alleen kerstteksten.


1 acryl stempelblok 10 x 15 cm
Vele clear stempels Kerst tekst ( Action )
Bruin of donkergroen ( kerstkleur), blauw watervast stempelkussen
Distress stempelkussen: kleur vintage photo of old paper en ink blending tool met bijpassende kussentjes voor deze bovenstaande kleuren
Dubbelzijdige plakband
Lijm
Prikkussen / priknaald
6 witte plakparels
1 mini pom pom bruin of donkergroen, wit, blauw
Wit, kleur of zilverschrijvende gelpen,
Mallentape, dit is de blauwe scots magic of de paars kleurige schilderstape ( action, verfafdeling ) Met deze tape plak je alles wat tijdelijk vast dient te zitten, en laat geen beschadigingen na. Alle andere plakband wel.
Liniaal

Basiskaart blauw
opleg wit 10 x 14,3 cm
Volstempelen met klusterstempel, cirkel met uitgeknipte boom.
Versieren met parels en strass en pompommetje.
Written by


Heb je interesse in mijn kaartjes? Al mijn probeersels, maaksels. Let op: Ze zijn maar eenmalig. Ik maak geen dozijn dezelfde. 
Ik vraag €. 2,00 materiaalvergoeding, incl. bijbehorende enveloppe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten